UA
RU UA
ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

Контекстна реклама

Для того, щоб бізнес не «загубився» в мережі серед безлічі пропозицій, необхідний приділяти увагу якісному професійному просуванню будь-якого сайту, незалежно від його типу, пропонованих товарів і послуг. В даний час існує безліч способів просування і розкрутки, будь-якого веб ресурсу.

Частина з них умовно безкоштовні, інші вимагають певних фінансових вливань. До останніх і відноситься контекстна реклама або РРС - один з найбільш продуктивних і надійних методів для поліпшення популярності і «популярності» вашого сайту в мережі.

До переваг подібного способу просування відносять його «ненав'язливість» для потенційного клієнта. Контекстна реклама, замовити яку пропонує наша компанія, передбачає розміщення контекстних рекламних оголошень у видачі результатів пошукових систем і на ресурсах ваших рекламних партнерів.

При кожному переході користувача по посиланню знімається певна оплата (так звана «вартість кліка» контекстної реклами).

Як це працює

Припустимо, ви вбиваєте в будь-якому пошуковику словосполучення «фірмовий стиль». Після обробки запиту на екрані з'явиться зображення:


Як можна побачити, в головному вікні з'явилися результати пошукового запиту, а справа розташована контекстна реклама, яка пропонує ознайомитися з пропозиціями від сайтів-партнерів.

Етапи ведення контекстної реклами

Контекстна реклама в Харкові, яку пропонує наша компанія, включає кілька основних етапів:

  • Повний маркетингове дослідження.

PPC-фахівець зобов'язаний провести моніторинг сайту і видати рекомендації по його можливого покращання. Необхідний аналіз ніші бізнесу, його особливостей, конкурентів. Дуже важливо розуміти їх цілі і завдання, плануючи свою рекламну стратегію. Це необхідно для виділення ключових особливостей своєї пропозиції, на які потрібно робити акцент. Цей етап вважається основотвірний для успішної контекстної реклами.

  • Розробка стратегії.

Як показує практика, близько 75% реклами просто не працює, якщо не вироблена правильна стратегія рекламного розвитку. Необхідно знати всі можливості Гугл АдВордса і Яндекс Директ, щоб рекламна компанія працювала максимально грамотно.

  • Smart-покази.

Контекстна реклама, ціни на яку в нашому агентстві, дуже доступні, повинна працювати вибірково і «розумно». Що мається на увазі? Як правило, рекламні банери показуються максимально інтенсивно після першого звернення на сайт протягом 2-3 днів, після чого інтенсивність показів знижується. Це дозволяє не тільки заощадити, але і сфокусувати увагу і зусилля на інших пропозиціях від вашого бізнесу.

  • Робота з мінус-словами.

Підбір ключових слів і виразів вкрай важливий. Фахівці стверджують, що контекстна реклама АдВордса або Директ буде абсолютно неефективною, якщо використовувати «не ті слова». При цьому ваш бюджет буде витрачений даремно. До половини бюджету реклами може «зливатися» з-за поганого підбору слів. Існують певні вимоги і списки мінус-слів, які допомагають відсівати нецільові запити.

  • Загальне налаштування і ведення реклами.

Мало замовити контекстну рекламу, для її максимальної ефективності фахівці повинні вносити певні зміни в налаштування, а також вносити нові дані при зміні реалій ринку.

Контекстна реклама в Google і Yandex

Найбільш популярними пошуковими системами традиційно є Google і Yandex. Чи відрізняється чимось контекстна реклама в Adwords і Direct? Що вибрати для розвитку бізнесу? Насправді фахівці рекомендують використовувати можливості як однієї, так і іншої платформи.

У перспективі це дозволить вам знизити вартість рекламного кліка. У різні моменти часу ціна за клік на АдВордса може бути вище, ніж на Директ і навпаки. Це визначається наявністю конкуренції і підвищеного попиту на дані товари і послуги.

Відмовляючись від будь-якої платформи, ви автоматично «віддаєте» своїх потенційних партнерів конкуренту, тому питання вибору варто обговорити з фахівцями. При професійному підході і правильному використанні можливостей Яндекс Директа і Гугл АдВордса ефект від реклами буде досить швидким.

Існує досить спрощена система або метод підбору платформи для свого бізнесу, якщо з певних причин ви не можете скористатися і АдВордса і Директом. Варто відповісти на прості запитання:

  • Чи будете ви вести рекламу самостійно.

Яндекс Директ має спрощений інтерфейс, для ознайомлення з ним досить пари годин. АдВордса набагато складніше, але має більше можливостей настройки.

  • Чи обмежений рекламний бюджет.

За статистикою вартість розміщення реклами в Google приблизно на 45-50% дешевше, відповідно, контекстна реклама в Яндексі буде працювати на вас менший час.

  • Чи оптимизований сайт для роботи з мобільними додатками.

Якщо сайт «гальмує» або погано працює на мобільних пристроях, краще вибрати більш простий Яндекс.Direct. Для адаптованих сайтів краще підійде Google.Adwords, який має великі можливості в рекламі на мобільних гаджетах.

Чому варто вибрати нас
Швидкий старт
Налагодження та запуск контекстної реклами від 2-х днів
Повний комплекс послуг
Ми надаємо повний комплекс послуг: аудит, рекомендації, настройка, ведення, доопрацювання по сайту
Використовуємо сучасні інструменти
Інструменти, які прискорюють роботу і допомагають автоматизувати весь процес
Підтримка на всьому етапі роботи
Ми на зв'язку навіть у вихідні дні і відповідаємо відразу!
Тільки найкращі показники
Налаштовуємо і оптимізуємо рекламу до найвищої оцінки якості
Досвід роботи з рекламою
Досвід роботи з рекламою наших фахівців більше 5 років. Ми знаємо як отримати з неї максимум
НАШІ РОБОТИ
ВСІ ПРОЕКТИ
ОБГОВОРИМО ПРОЕКТ? До початку співпраці нас відділяє 5 хвилин на заповнення цієї форми
Контекстна реклама від RIUK

Вартість контекстної реклами

Контекстна реклама скільки коштує залежить від безлічі факторів. Перш за все, вона визначається типом обраної платформи (АдВордса або Директ). Крім того, чималий вплив надають обсяг і тип сайту (багатосторінковий або Лендінгем), наявність конкуренції на ринку, терміновість завдання, максимальний рекламний бюджет.

Чому варто замовити контекстну рекламу

Цей вид просування вельми ефективний, так як рекламу ваших товарів і послуг побачить саме потенційна аудиторія, яка відвідала сайт по даному запиту. Такий метод досить оперативно діє: перші замовлення можуть з'явиться вже через пару годин після розміщення.

Головна відмінність від умовно-безкоштовних методів - необхідність «оплачувати» кліки: поки на вашому рахунку є кошти, реклама буде працювати, як тільки вони закінчаться, посилання стануть неактивними.

Чому варто замовляти у нас

Професіонали нашої компанії легко можуть збільшити ефективність впливу на конкретного покупця реклами шляхом збільшення середнього показника CTR (відношення числа клієнтів, які побачили посилання, до числа тих, хто по ній перейшов на сайт).

Ми рекомендуємо використовувати контекстну рекламу через високій швидкості «реакції» покупців, а також пропонуємо цілком обгрунтований цінник. Важливо розуміти, що в цій сфері існує досить серйозна конкуренція, тому довірити свій рекламний бюджет слід перевіреного виконавцю.