Юзабіліті аудит сайту
Що таке «аудит юзабіліті» і чому останнім часом цьому терміну приділяється настільки багато уваги?
Якщо ви хочете добитися максимальної віддачі від вашого інтернет магазину, необхідно забезпечити не тільки «красиву» картинку на екрані у вигляді приємного інтерфейсу. Дуже важливо, щоб ваш портал відповідав всім «правилами» юзабіліті (usability англ. - зручність, комфорт, простота у використанні) - він повинен стати максимально «комфортним» для вашого майбутнього клієнта.
Ваш потенційний покупець або бізнес партнер повинен легко і швидко орієнтуватися в інтерфейсі інтернет магазину. Будь-які дії, починаючи від вибору замовлення і закінчуючи типом оплати, не викликатимуть труднощів саме на юзабіліті сайті - дружньому до покупця.
Дизайнери web-студії RIUK (Україна, Харків), виходячи зі свого великого досвіду і професійних навичок, зможуть запропонувати вам різні варіанти рішень з урахуванням ваших вимог і побажань. Ми допоможемо вам привернути увагу нових клієнтів, які стануть вашими постійними покупцями.
Чому ваш сайт став «непопулярним»
Припустимо, ви пропонуєте затребуваний і популярний товар або послугу, однак очікуваного напливу відвідувачів, чомусь, не спостерігається. Якщо це не ворожі дії конкурентів, то що? Хто винен в низькій конверсії та мінімального прибутку?
Перш за все - ви самі! Згадайте, як намагалися заощадити, створюючи сайт за допомогою шаблону або скориставшись послугами студентів-програмістів, «склепати» його за пару годин за невелику плату. Подивіться на зовнішній вигляд, дизайн, тип і розмір шрифтів, оціните простоту пошуку і замовлення - навіть недосвідчена людина відразу ж побачить різницю між таким сайтом і ресурсом, які пройшли через процедуру аудит юзабіліті сайту.
Дана дія дозволяє в найкоротші терміни виявити і усунути будь-які проблеми, які відносяться до функціональності, архітектурі проекту, доступності інтерфейсу, наявності цікавого і актуального вмісту. Грамотно проведений аудит юзабіліті інтернет магазину поліпшить показники конверсії.
Іншими словами: кількість зробили замовлення буде постійно збільшуватися, як і число постійних відвідувачів вашого сайту.
Причини «недружелюбно» сайту
Думати, що виною поганих продажів є невірно підібране колірне оформлення або неправильний дизайн - означає судити про свої проблеми досить однобічно. Так, і кольору, і маленькі кнопки, і невірно вибраний шрифт надають важливе вплив на відвідувачів, проте фахівці виділяють також такі основні причини:
- складна в освоєнні і заплутана зовні навігація;
- важко розрізняти шрифт (занадто дрібний або зливається з фоном);
- важка система реєстрації;
- незрозуміла система оплати.

Оптимізувати і ліквідувати ці недоліки в цілому і зокрема і повинна професійна команда нашої компанії з послугою аудит юзабіліті сайтів (Київ та інші міста).
Юзабіліті аудит сайту входить в комплексну послугу професійний аудит сайту, вартість якого в нашій компанії цілком доступна кожному.
Спеціаліст займається вирішенням безлічі питань, в числі яких:
- аналіз специфіки ресурсу, його цільової аудиторії;
- вивчення конкурентів і їх пропозицій;
- дослідження поведінки покупця, який зайшов на сайт (час, переходи в інші розділи) з пошуком основних факторів, що зменшують конверсію;
- вивчення графічної частини і загальної картинки;
- фіксація дратівливих і відволікаючих елементів;
- перевірка систем ідентифікації, замовлення та оплати і так далі.
В результаті ви отримаєте професійні поради і дії, які зроблять ваш ресурс максимально «доброзичливим» до покупців.
Замовити аудит юзабіліті рекомендується для тих напрямків бізнесу, які пов'язані з реалізацією товарів і послуг. Саме інтернет магазини є найбільш оптимальним напрямком для цього виду аналізу, адже основна їх мета - збільшення прибутку.
У той же час аудит юзабіліті, ціна якого визначається різними факторами і нюансами, буде цілком доречним і для тих сайтів, які прагнуть підвищити рівень довіри відвідувачів до компанії і збільшити лояльність до бренду.